Sklady - články (logistika)


Hledejte mezi články:
 
Zpět do sekce články

Zimní pneu v létě

Publikováno dne: 27. října 2015 v 12:03

Vzhledem k rostoucímu počtu řidičů, kteří v létě „dojíždějí“ zimní pneumatiky, se rozhodl Automotoklub české republiky otestovat tyto pneumatiky otestovat. Většinou jde o pneumatiky s tloušťkou dezénu 4 mm, které jsou v zimě již naprosto nepoužitelné.
Výsledky testu Cílem testu je upozornit řidiče na rizika spojená s dojížděním pneumatik. Zimní pneu v létě mají tedy tyto vlastnosti:
  • opotřebená letní pneu má v létě mnohem lepší vlastnosti než opotřebená zimní pneu
  • brzdná dráha ojetých zimních pneu je ve srovnání s novými letními pneumatikami delší až o 20 m
  • při jízdě v dešti dochází k nižší schopnosti přenášet boční síly
  • handling neboli zatáčení na suchu je u letních pneu mnohem snazší


Shrnutí Při testování opotřebené zimní pneu v létě na suchý handling můžeme říci, že jako velmi dobré se subjektivně projevily opotřebené zimní pneu Michelin a Sava Eskimo. Podle objektivního hodnocení prokázaly nejlepší vlastnosti letní pneumatiky Continental.

Celoroční pneumatiky

Testování na mokrém povrchu dopadlo dobře opět pro letní pneu Continental. Zimní pneu v létě se naopak umístily na posledních příčkách tabulky. Podélný aquaplaning naopak dopadl nejlépe pro opotřebované zimní pneumatiky s třímilimetrovým dezénem.

Celoroční pneumatiky


espedice.cz
Přeposlat známémuTisk článkutop
Zpět do sekce články
Další články, které by Vás mohly zajímat:


Provozní podmínky   |  Obchodní podmínky   |  Nápověda   |  Odkazy   |  Ceník   |